Az emelt díjas telefonszolgáltatás általános szerződési feltételei
A Quest-Line Kft (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott emelt díjas, felnőtt tartalmú telefonos szolgáltatás (továbbiakban: Szolgáltatás) a Szolgáltató által a különböző médiafelületeken – többek között, de nem kizárólag az interneten, a nyomtatott és elektronikus sajtóban – meghirdetett emelt díjas telefonszámok felhívásával vehető igénybe. A hívás bruttó díját a Szolgáltató minden esetben feltünteti a Szolgáltatás telefonszámával együtt.
A Szolgáltatás igénybevételével Fogyasztó vállalja, hogy annak költségeit kifizeti. A Szolgáltatás költsége a Fogyasztó telefonszámláján kerül kiszámlázásra, azt a Fogyasztó telefontársasága szedi be. A Szolgáltatást igénybe vevő Fogyasztó tudomásul veszi, hogy abban az esetben, ha telefonszámláját nem, vagy késedelmesen rendezi, a továbbiakban kizárható a Szolgáltatás igénybevételéből.
Szolgáltató a beérkezett hívásokról semmilyen módon nem készít hangfelvételt.
Szolgáltató az ügyfelek adatait, beleértve a telefonszámukat is, nem adja át harmadik fél részére, ez alól kivételt képez, a hatósági megkeresés.
Szolgáltató a Szolgáltatáshoz hétfőtől péntekig, 8-16 óra között elérhető alapdíjas információs telefonszámot biztosít, a 06 1 275- 4899-es telefonszámon, valamint a kapcsolat@questline.hu email címen. Az információs telefonszámon a Szolgáltatás nem vehető igénybe, az csak a Fogyasztók kérdéseinek és esetleges panaszainak fogadására szolgál. A szolgáltató postai elérhetősége: 2724 Újlengyel, Petőfi Sándor utca 48.
A Szolgáltató fenntartja a jogot a Szolgáltatás bármikori felfüggesztésére vagy beszüntetésére, illetve jelen általános szerződési feltételek megváltoztatására.
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, és köteles a módosított változatot a Fogyasztók számára weboldalán elérhetővé tenni.